وزیر کار با روحیه انقلابی می‌خواهد مشکلات کارگران و بازنشستگان را حل کند

وزیر کار با روحیه انقلابی می‌خواهد مشکلات کارگران و بازنشستگان را حل کند


مسئول بسیج کارگران و کارخانجات تأکید کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با روحیه انقلابی و بسیجی می‌خواهد مشکلات کارگران و بازنشستگان را حل کند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همایش ملی «اندیشه‌ورزی شرکای اجتماعی، بسیج کارگران و کارخانجات» با حضور «سیدصولت مرتضوی» در محل سالن شهید ابومهدی المهندس در سازمان بسیج اقشار برگزار شد.
اگهی سایت پیاز 50
در این آئین «حمیدرضا الله‌بداشتی» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از طراحی نشان اقتصاد مقاومتی برای کارگران و کارخانجات خبر داد و گفت: ما نیز با همه ظرفیت‌ها در کنار دولت هستیم و برای افزایش تولید و بهره‌وری در کارخانجات کمک می‌کنیم.
اگهی رایگان سایت پیاز50
الله‌بداشتی افزود: در طول دوران دفاع مقدس ۹۲ هزار شهید بسیجی تقدیم اسلام شد که ۱۴ هزار نفر از آنها کارگر بودند، گفت: بسیج پاره تن مردم است و نباید هیچ‌وقت مصالح مردم را فراموش کنیم.
اگهی کار سایت پیاز50
وی گفت: در طول ۴۲ سال گذشته بسیج همواره در کنار مردم بوده به‌ویژه در شرایط دشواری مانند سیل، زلزله، کرونا و سایر مشکلات، گروه‌های جهادی بسیج همدل و همراه با مردم و پیش از دستگاه‌های اجرایی خدمت کرده‌اند.
اگهی خودرو سایت پیاز50
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از طراحی نشان اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: این طرح به تولیدکنندگان برتر اهدا می‌شود و برای معرفی تولیدکنندگان برتر، کارگران و کارفرمایان به‌ کار می‌رود. به گفته الله‌بداشتی، اقتصاد مقاومتی درون‌زا و برون‌نگر و مردم‌‌پایه است و با گروه‌های مختلف مردمی و جهادی می‌توانیم به‌ سرمنزل مقصود برسیم.
اگهی مسکن سایت پیاز50

تاریخ انتشار این پست : 2022-11-23

لینک متن اصلی
منبع:پایگاه اطلاع رسانی دولت
یک سال پیش
پیاز۵۰