صدور ۷۱ مجوز کار آفرینی در استان فارس

صدور ۷۱ مجوز کار آفرینی در استان فارس


به گزارش خبرگزاری مهر، وحید خداپرست در دیدار با تعدادی از کارآفرینان برتر استان فارس به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی، افزود: با توجه به آغاز هفته جهانی کارآفرینی از ۲۵ آبان‌ماه و لزوم اجرای برنامه‌هایی در جهت ترویج فرهنگ کارآفرینی، بیش از ۴۰ ویژه برنامه برای این ایام در سطح استان پیش بینی و اجرا شده است.
اگهی سایت پیاز 50
وی با بیان اینکه فعالیت‌های حوزه کارآفرینی از طریق ایجاد دفاتر مشاوره کارآفرینی، انجمن کارآفرینان و مجمع خیرین کارآفرین در سطح استان دنبال می‌شود، گفت: ایجاد دفاتر مشاوره با هدف ارائه مشورت مبتنی بر دانش، هدایت استارتاپ‌های کارآفرین و حمایت از آن و افزایش ظریب موفقیت این واحدها در سطح استان دنبال شده است. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس با بیان اینکه ۵۷ مجوز ایجاد دفاتر مشاوره کارآفرینی در سطح این استان صادر شده که فارس از این نظر در کشور پیشرو است، افزود: ۴ مجوز شتاب دهنده، ۶ مجوز کافه کارآفرینی و ۴ مجوز فضای کاری مشترک در حوزه کارآفرینی فارس صادر شده است.
اگهی رایگان سایت پیاز50
وی ادامه داد: انجمن صنفی دفاتر مشاوره کارآفرینی نیز در استان فارس تأسیس شده که در سطح کشور منحصر به فرد است. وی اضافه کرد: کانون کارآفرینی استان فارس با هدف توسعه زیست بوم کارآفرینی این استان فعالیت خود را از سال ۹۳ در فارس آغاز کرد و همچنین مجمع خیرین اشتغالزا و کارآفرین این استان نیز با هدف کمک به کارآفرینان فارس از سال ۹۵ کار خود را شروع کرده است. خداپرست با بیان اینکه انتخاب و معرفی کارآفرینان برتر هر ساله در فارس انجام می‌شود، گفت: تاکنون ۱۴ دوره این جشنواره در سطح کشور برگزار شده که ۹۰ نفر کارآفرین برتر فارس در قالب برگزاری آن به جامعه معرفی و ۲۳ کارآفرین نیز در سطح ملی بعنوان برتر انتخاب شده‌اند.
اگهی کار سایت پیاز50
رئیس اتاق تعاون استان فارس نیز در ادامه این نشست گفت: بخش تعاون در فارس با ۶ هزار تعاونی در گرایش‌های مختلف فعالیت دارد و با ۲ میلیون نفر عضو ۸۰ هزار اشتغال مستقیم ایجاد کرده است. مجتبی محلاتی افزود: بخش تعاون فارس حدود ۸ درصد اشتغال جامعه را رقم زده و سهم این بخش از اقتصاد استان کم است. وی ادامه داد: این موضوع مهمی است که ارگان‌های دولتی بخصوص در حوزه اقتصادی سهم بخش تعاون را در هر حوزه مشخص و جدا کنند.
اگهی خودرو سایت پیاز50
در ادامه این دیدار که با حضور استاندار فارس و تعدادی از مدیران ارشد استان برگزار شد، رؤسای کانون کارآفرینان، انجمن صنفی دفاتر کارآفرینی و مجمع خیرین اشتغالزا و کارآفرین استان فارس درخواست‌ها و مطالبات خود را از مدیریت ارشد استان فارس بیان کردند.
اگهی مسکن سایت پیاز50

تاریخ انتشار این پست : 2022-11-23

لینک متن اصلی
منبع:مهر
یک سال پیش
پیاز۵۰