آرایشگاه‌های زنانه حق دخالت در امور پزشکی را ندارند

آرایشگاه‌های زنانه حق دخالت در امور پزشکی را ندارند


ئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با تذکر به واحد‌های صنفی فاقد پروانه کسب در صنف آرایشگران زنانه گفت: دخالت صنف آرایشگران در اموراتی که در رسته پزشکی تعریف شده ممنوع و پیگرد دارد. بهروز حصاری اظهار داشت: حضور بانوان در عرصه‌های اجتماعی و مشاغل مهم جامعه نشان از ظرفیت و توانایی‌های این قشر دارد در صنوف برای هر اتحادیه حدود وظایفی تعیین شده که اتحادیه‌های صنفی موظف به رعایت قوانین در این حوزه هستند.

کانال استخدام ارایشگران

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با بیان اینکه صنف آرایشگران زنانه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بیان کرد: همکاران عضو اتحادیه آرایشگران زنانه باید در حد و حدود اختیارات صنف به انجام وظایف خود بپردازند.

اگهی اریشکر در تهران

حصاری با اشاره به اینکه برخی اقدامات توسط تعدادی از آرایشگران فاقد مجوز انجام شده است که در حدود صنف مربوطه نیست، تاکید کرد: آرایشگران زنانه حق دخالت در انجام موارد پزشکی مانند تزریق ژل و بوتاکس را ندارند و با متخلفان از قانون در این زمینه برخورد لازم انجام می‌شود. وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از ضرر و خسارت جانی اطلاع رسانی به صنف و مردم تشدید شود، ادامه داد: مردم هم باید در صورت مشاهده تخلف آن را به مراجع ذیربط اطلاع دهند.

تاریخ انتشار این پست : 2023-10-13

لینک متن اصلی
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
۷ ماه پیش
پیاز۵۰