خانه و مسکن زیبا بایو بلیس

خانه و مسکن زیبا بایو بلیس


لوح خالی آنها یک نقطه منظره در نزدیکی Contraband Bayou بود - بخشی از توسعه برنامه ریزی شده Walnut Grove در دریاچه چارلز، لوئیزیانا. مشتریان با بزرگ کردن پنج دختر در یک خانه هنر و صنایع دستی معاصر، چیز متفاوتی را برای فصل بعدی خود متصور شدند: خانه ای که ریشه در تاریخ استعماری لوئیزیانا داشت. آنها تصمیم گرفتند گرما، رنگ و هنر معماری کریول و هند غربی را در آغوش بگیرند. معمار J. Everett Schram که در طول توسعه پروژه مدیر گروه طراحی Walnut Grove بود، می‌گوید: «آنها می‌خواستند خانه جدیدشان واقعاً به زبان محلی لوئیزیانای جنوبی پیوند بخورد. (او از آن زمان شرکت خود را به نام J. E. Schram Architect در بالتیمور مریلند راه اندازی کرده است.) شرام به عنوان یک بومی لوئیزیانا و علاقه مندان به معماری جنوبی، به طور کامل از این فرصت برای شیرجه زدن به تفاوت های ظریف آکادی، کریول و هند غربی که در این منطقه رایج بود استقبال کرد.
آگهی مسکن
آگهی مسکن

آگهی مسکن

در نیواورلئان، مشتریان او یک منبع کلیدی از الهامات معماری پیدا کردند: خانه پیتوت در سال 1799، یکی از قدیمی ترین اقامتگاه های ایالت و نمونه معروف سبک هند غربی. این خانه اولین شهردار ایالات متحده نیواورلئان، جیمز پیتوت، و خانواده اش از سال 1810 تا 1819 بود. بعدها، به عنوان صومعه توسط خواهران مبلغ قلب مقدس مورد استفاده قرار گرفت. خانه پیتوت که در اصل یک املاک روستایی بود که توسط زمین‌های کشاورزی احاطه شده بود، در نهایت توسط شهر احاطه شد و اکنون به یک مقصد میان شهر تبدیل شده است. شرام با در نظر گرفتن این نقطه عطف زنده - و همچنین خانه‌های به سبک آکادیایی و کریول معمار مشهور لوئیزیانایی A. Hays Town (2005-1903)، کلبه‌ای را طراحی کرد که از نظر زیبایی‌شناسی و مدرنیته تاریخ را در بر می‌گیرد. در عملکرد آن برآمدگی‌های عمیق، ایوان‌های پیچیده، پله‌های بیرونی، پنجره‌های بزرگ فرانسوی و ستون‌های منظم (آجرکاری‌های گچ‌کاری شده در سطح اول و ستون‌های سرو چرخیده در بالا) از ویژگی‌های سنتی کریول هستند. سنگ تراشی آهکی به احساس جدید و قدیمی کمک می کند. شرام خاطرنشان می کند: "سقف شبیه تخته سنگ است، یک انتخاب منطقه ای محبوب، اما کاشی تراکوتا خواص حرارتی بهتری دارد." در طول روز گرما را جذب می کند و در شب آن را آزاد می کند و در برابر آسیب طوفان مقاوم تر است.

آگهی خانه

به جای چیدمان معمولی نشیمن وارونه، معمار فضاهای اصلی نشیمن و سوئیت اصلی را در طبقه همکف نگه داشت و طبقه دوم را برای چهار اتاق خواب و یک اتاق خانوادگی غیررسمی رزرو کرد. شرام توضیح می‌دهد: «از لحاظ تاریخی، فضاهای رسمی‌تر در طبقه بالا و اتاق‌خواب‌ها و اتاق‌های خدمتکاران در طبقه پایین، به دلیل سیل خواهد بود. به این ترتیب، از اشیاء قیمتی و بهترین اثاثیه خانواده محافظت می‌شد.» معمار برای ایجاد توهم یک چیدمان وارونه معمولی، چشم را با جزئیات بیرونی فریب داد. او می‌گوید: «بالکن‌ها و ایوان‌های طبقه بالا همگی یک پله پایین‌تر از درهای فرانسوی قرار گرفته‌اند و سقف بالای صفحه سقف بلند شده است و باعث می‌شود طبقه دوم بلندتر از آنچه هست به نظر برسد. با گالری ورودی آن رو به یکی از شبکه های توسعه از پیاده روهای درختکاری شده، خانه مانند یک مستطیل بلند به سمت عقب کشیده می شود تا بتواند حریم خصوصی را تامین کند. این طول به فضاهای اصلی زندگی اجازه می‌دهد تا با یکی از ویژگی‌های مورد علاقه مشتریان ارتباط بصری برقرار کنند: باغ آن‌ها که به‌خوبی در یک حصار آهکی شسته شده با حصار سرو با تبر چیده شده‌اند. «به طور سنتی، خانه‌های کریول حیاط‌های بزرگی در پشت نماهای خود یا در ورودی خانه‌های روستایی داشتند. معمار توضیح می دهد که از آنجایی که این زوج عاشق باغبانی هستند، ما تصمیم گرفتیم در عوض یک باغ رسمی پارتر نصب کنیم، یک ادای احترام در مقیاس کوچک به مزرعه کریول. او ادامه می‌دهد: «آن‌ها دوست دارند که چگونه خانه باغ زیر ایوان‌ها و منظره‌ای به سوی خلیج را در بر می‌گیرد. "در این نقطه، آنها بهترین های هر دو جهان را دارند." در پشت ملک، یک گاراژ - طراحی شده به شکلی شبیه یک کالسکه آجری تاریخی - به طور عمود از توده اصلی خانه بیرون می‌آید و با ضلع پشتی باغ هم مرز است. به طور مشابه، یک برآمدگی باغی در اتاق خواب اصلی شبیه ایوان کوچکی است که محصور شده بود. تیرهای سقفی بازسازی شده و تخته‌های عتیقه با تخته‌های عریض از جنس کاج به توهم خانه‌ای قدیمی می‌افزاید که در طول زمان تکامل یافته است. (معمار خاطرنشان می کند: "تخته های کف در نقاط خاصی تغییر جهت می دهند تا وصله به نظر برسند."
آگهی خانه
آگهی خانه

خرید و فروش خانه و مسکن تهران

شرام می‌گوید: «وقتی بچه بودم، A. Hays Town واقعاً الهام بخش من شد تا معمار شوم. «تاون یکی از اولین معماران آمریکایی بود که سبک خود را در استفاده از مصالح بازیابی شده برای قدیمی جلوه دادن یک خانه توسعه داد. خانه‌های او به‌خاطر پیشرفت‌های بومی‌شان شناخته می‌شوند، و داستان‌هایی از اضافات یا بازسازی‌ها برای قدیمی‌تر شدن نمایش‌شان را بازگو می‌کنند.» معمار توضیح می‌دهد که وزش نسیمی از ساختمان کالسکه دو طرفه به عنوان یک کالسکه دو برابر می‌شود، که «به شکستن توده بصری حاصل از یک گاراژ وسیع‌تر با سه خودرو کمک می‌کند». همچنین نسیم را به داخل ملک هدایت می کند و حیاط و ایوان ها را حتی در دمای بالا خنک نگه می دارد. در ورودی، طبقه همکف با یک اتاق بزرگ شروع می شود، جایی که یک شومینه بنایی رامفورد دست ساخته شده است.

تاریخ انتشار این پست : 2022-12-28

لینک متن اصلی
منبع:خانه قدیمی
۲ سال پیش
پیاز۵۰