واگذاری اولین مرحله واحدهای نهضت ملی مسکن قزوین تا شهریور امسال

واگذاری اولین مرحله واحدهای نهضت ملی مسکن قزوین تا شهریور امسال


قزوین - ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی قزوین از واگذاری و تحویل مرحله از واحدهای نهضت ملی مسکن قزوین در شهر جدید مهرگان تا شهریور ماه امسال خبر داد. به گزارش خبرنگار ایرنا، سید علی هاشمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: تعداد واحدهای مسکونی آماده سازی شده که در شهریور ماه امکان تحویل آنها به متقاضیان وجود دارد حدود ۴۰۰ واحد است. وی اظهار کرد: برای تحویل این واحدها پرداخت حدود ۶۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان آورده متقاضیان نیاز است. این مسوول با بیان اینکه برق رسانی به واحدهای یاد شده در حال انجام است،اظهار کرد: هماهنگی های لازم برای صدور پایان کار ساختمانی این واحدها با شهرداری نیز انجام شده است.

مسکن در قزوین

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین همچنین با اشاره به ساخت واحدهای نضهت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان،گفت: پس از شهر جدید مهرگان بیشترین متقاضیان مربوط به شهرهای اقبالیه،تاکستان و بیدستان هستند. وی یادآور شد: مقرر است ۲۴ هزار واحد مسکن نهضت ملی در قزوین ساخته و در اختیار متقاضیانی که پیشتر واجد شرایط بوده و ثبت نام کرده اند، قرار بگیرد. این مسوول در مورد هزینه های مربوط به زیرساخت واحدهای نهضت ملی مسکن نیز گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، یک‌سوم هزینه‌های مربوط به زیرساخت‌ها همچون آب، برق و گاز از سوی وزارت راه و شهرسازی توسط صندوق ملی مسکن و یک‌سوم دیگر از طرف وزارت نیرو و یک‌سوم نیز از سوی مردم تأمین می شود.

اگهی خانه

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با بیان اینکه پیگیری افزایش میزان ارایه تسهیلات بانکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان هستیم،اظهار کرد: همکاری متقاضیان در تکمیل پرداخت آورده و سهم خود منجر به تسریع در ساخت و تحویل واحدهای در دست احداث خواهد شد.

تاریخ انتشار این پست : 2023-08-11

لینک متن اصلی
منبع:خبرگذاری جمهوری اسلامی
۱۲ ماه پیش
پیاز۵۰