یک خبر مهم درباره آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش

یک خبر مهم درباره آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش


آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش امتیاز مثبت خواهند داشت،نمایندگان مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای جذب آموزشیاران نهضت سواد آموزی، گفت: برای این نیروهای خدوم آموزش و پرورش در آزمون استخدامی امتیاز مثبت در نظر گرفته خواهد شد. حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به طرح برخی درخواست‌ها مبنی بر استخدام آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی، گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته و با توجه به نقشی که آن‌ها در سوادآموزی و ارتقای سطح سواد و دانش جامعه دارند، این موضوع از آموزش و پرورش پیگیری شد.

اگهی استخدام

نمایندگان مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی افزود: هاشمی سرپرست مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش در پاسخ به این درخواست عنوان کرد که اجرای قانون تعیین تکلیف تا پایان سال ۱۴۰۰ بوده و در سال جاری امکان بررسی پرونده جدید وجود ندارد. در صورت تمدید قانون از سوی مرجع مربوط و ابلاغ قانون مراتب متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اگهی کار

وی اضافه کرد: همچنین در پاسخ به پیگیری‌ها عنوان شد که افرادی که با استناد به یکی از قوانین و مقررات موضوعه با واحدهای دولتی آموزش و تربیتی آموزش و پرورش همکاری کرده‌اند در شرایط برابر با سایر داوطلبان می‌توانند در آزمون‌های استخدامی شرکت کنند تا در صورت قبولی و گذراندن دوره مهارت‌آموزی یک‌ساله در دانشگاه فرهنگیان و یا دانشگاه شهید رجایی به‌کارگیری شوند. این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: همچنین قید شده است که مدت همکاری تمام وقت این افراد از حداکثر سن برای شرکت در آزمون‌های استخدامی وزارتخانه کسر خواهد شد.

تاریخ انتشار این پست : 2023-08-18

لینک متن اصلی
منبع:خبرجو24
۱۱ ماه پیش
پیاز۵۰